دخول

عرض كامل الموضوع : هيجان علي جيراني الجزء التالت


Mako
01-11-2017, 09:14 PM
وصلنا في اخر جزء ان انا كنت بنيك الاخت الكبيرة وضربت طنااااش خالص للواد خالص طبعا انا مسبتهاش اتكررت
لقاءاتنا مع بعض كتير وهي حبتني جدا وانا حبيت فيها هيجانها عليا كنت بعمل كل حاجه وكنا ساعات لما بنبقي
هيجانين نطلع السطح وبقينا قدام الناس صحاب جدا وكنا بنخرج مع بعض ودخلنا سينما مع بعض واليوم ده
كان من احلي ايام حياتي دخلنا الفيلم وقعدنا ورا والفيلم اشتغل ولحد دلوقتي انا مش فاكر اي لقطه في
الفيلم لان من ساعت ما بدا وخلص كنا شغالين نيك ونزلت لبني 3 مرات يوميها ....
روحنا يوميها ودخلت البيت ونمت بعد ما استحميت وكنت مبسوط نيييك احنا مكناش قايلين لاهالينا ان احنا
رايحين سينما صحيت الصبح علي مكالمه منها بتقولي الحقني ولازم نتقابل طلعت السطح ولاقيتها بتقولي
صاحبت امها شافتنا واحنا في السينما قولتلها شافت ايه بالظبط قالتلي كل الي اعرفه ان امي قالتلي هو انتوا
دخلتوا سينما اصل صاحبتي شافتكوا فا قولتلها اه روحت سالها امك مكنش باين عليها حاجه قالتلي لا
قولتلها خلاص ايه المشكله صحاب ودخلنا سينما قالتلي اصل صاحبتها دي بتكرهني وانا بكرهها قولتلها طيب في ايه
المشكله بردوا يعني ما شفتناش واحنا بنعمل حاجة يعني ؟ قالتلي أما نشوف طبعا ما نزلناش الا لما اديتها واحد
وكانت بتقولي انتي مبتستريحش خالص كده ولا بتتعب قولتلها لا لانها الصراحه حلوه نيك
عدت الايام وانا عندها في البيت وشغال نيك في طيزها الي بقت زي النفق كنت حاسس بحاجه في الاوضه حركه مش
طبيعيه قولت يمكن تهيئات وخلصنا ومشيت .... تاني يوم وكنت متفق معاها ان انا اجيلها تاني بس كنا ناويين نخرج
خبطت الباب فتحتلي وكان شكلها مخضوصه متضايقه لاقيت حد بيندهلي وبيقولي اتفضل دخلت لاقيت امها واخوها الخول
وهو فعلا خول وهتعرفوا ليه دلوقتي.....
دخلت لاقيت امها وبتقولي اتفضل وكنت حاسس انه عاوزه تتضربني بالنار اكتشفت مصيبة سوده
وقت ما كنت بنيكها اليوم الي قبليه كان اخوها الخول بيصورنا وراح وراها لامه وكل ده عشان انا بطلت انيكه واتقمص
راحت امها ضرباني بالقلم علي وشي وقالتلي كده بالحرف الواحد ما انا فعلا ام شرموطه عشان دخلت واحد زيك
متناك عندي البيت عشان تنيك بنتي !!!
قولتلها وابنك ود الي حاسيته ان الواد مقالهاش حاجه عن موضوع ان انا نيكته قالتلي ايه انت ازاي تتكلم
عن ابني الشريف كده قولتلها رد واحد وسيبتها ومشيت ابنك ده في دوه في طيزه بيتناك يوميا من كل شكل وشكل
وروحي اكشفي عليه وهو الي بدا معايا وبنتك قفشتنا والصراحه انا بعمل كد مع بنتك عشان حبيتها لكن الواد ده
خول وبيتناك من ناس كتير ولو انا غلط روحي افضحيني وافضحي بنتك وابنك كمان بس قبل كده هكون فاضح ابنك لان انا
مصوره وانا بنيكه وهو بيتناك كمان ( وده محصلش عشان بس اقلب الطرابيزه عليهم ) روحت شادد ايد بنتها وقولتلها انا بحب
البت دي .... وسيبتهم ومشيت ...
سيبتهم كام يوم وعدي اسبوع والتاني وانا مش عارف اتلم علي حبيتي بكلمتين واتاخد منها الموبايل بس الي كان مطمني انها
مجتش اتكلمت مع ابويا او امي ... وفي يوم وانا راجع من الجامعه لافيت بابهم اتفتح وامهم بتقولي خش وكانت لوحدها
قالتلي اقعد واتكلمنا كلمتين حلوين قالتلي اول حاجه انا اتاكدت من حوار ابني وطلع صح وهو حكالي وبنتي حكيتلي علي كل حاجه
بردوا ... قولتلها تمام قالتلي انا اكيد مش هفضح ولادي ولا انت صح ؟ قولتلها لو فضحتهم هفضح نفسي معاهم .
قالتلي ماشي . طب وايه الكلام دلوقتي يعني هنعمل ايه قولتلها مش عارف انا كل الي عاوزه بنتك انا بحبها وعاوزها لاقيتها بتقولي
طب مش كنت تستني قولتلها مقدرتش قالتلي مقدرتش !! قولتلها بصي وقبل اما اكمل كلامي قالتلي وانتوا في السينما عملتوا حاجه ؟
قولتلها اه قالتلي عملتوا ايه يعني ؟ قولتلها مش هقدر اقول قدامك وانا بتكلم معاها بدات اركز في لبسها واركز فيها هي شخصيا
لاقيت نفسي بقول من غير ما اقصد وَحش قالتلي نعم قولتلها بنتك وَحش قالتلي ازاي قولتلها بنتك مفيهاش غلطه بتعمل كل حاجه
من (a - z) قالتلي اهاااا وانا بتكلم معاه لاقيت نفسي ببص علي بزازها الصراحه كان عندها مدفيعه مش بزين كنت عاوز ادخل
اخد غطس واطلع روحت عاضض علي شفايفي قالتلي مالك ؟ قولتلها حرام عليكي تحرميني عن بنتك قالتلي نعم !!! وانا المفروض
اسيبهالك تنيكها كده !! وانا اتخضيت من انها بتتكلم عادي قولت قشطه قولتها علي فكره بنتك ما اتفتحش انا بدخل من ورا بس
قالتلي عرفت ما انا قولتلك ان انا قعدت اتكلم معاها وقالتلك ايه عني بقي ؟ قالتلي عاوز ايه يعني قالت الي قالته يعني
بدات احس ان فيه تجاوب منها وان انا اقدر اجيبها تحتيا عشان اقدر ادخل في الكس بقي
فضلنا نتكلم وانا مركز علي بزازها وهي بتتكلم لاقيتها بتقولي ركز علي وشي ها قولتلها مش قادر قالتلي مش قادر ليه
قولتلها دول تعبوا صح قالتلي مين دول دول روحت قافش بزازها قولتلها دول وانا قافشهم عرفت انها مش لابسه سنتيانه
لاقيتها بتشتمني وبتقولي ابعد عني يا خول روحت قارص حلمتها وروحت مسكت شفايفها وفضلت ابوسها وعمل تزقني انا كنت بس اطول منها فا كنت عارف اسيطر عليها نزلت ايد من علي بزها وروحت لاعب في كسها من فوق وهي عمال تقاومني وبعد كام دقيقه بدات تسيح وهي الي بتقفش فيا روحت مقلعها الجلابيه بتاعتها وكانت فعلا مش لابسه سنتيانه ولابسه اندر لونه احمر خيط خيط بمعني الكلمه روحت مدخل وشي في بزازها وقعدت العب في بزازها ييجي بتاع ربع ساعه ومش عاوز اسيبهم بعد اما ساحت مني خالص روحت قالع انا البنطلون وهدومي كلها
روحت مطلعلها زبي لاقيتها شهقت وقالت ده حقيقي لانها اول ما شافت الكيرف الي في زبي اتخضت لان بنتها حكت لها كل حاجه
وهما ساعتها كانوا سمنه علي عسل والي عرفته ان الست دي مش بتتناك من جوزها بسبب ظروف شغل جوزها وانا قولتله في الجزء الثاني
مسكت زبي وقدت تلعب فيه وبدات تتدخل زبي في بقها وعمل تمص وتلعب في بيضاني الصراحه كانت احسن من بنتها وانا سايبها خالص ومريح علي الكنبة فضلت تمص تمص روحت جانلي فكره كان نفسي اعملها من زمان قومتها ودخلت زبي ما بين بزازها بنيك بزازها فضلت كده لحد ما نزلت لبني مقدرتش عالحلاوه لان ده الطبيعي انا مش باخد حاجات تخليني اطول وده غلط اصلا لانك وانت هيجان لازم تريح زبك وتنزل لبنك .
نكمل قولتلها دوري بقي روحنا الاول دخلنا اوضتها ونامت هي عالسرير روحت مقلعلها الاندر ومشكت كسها انفضه لحس وادخل صوابعي نزلت هي بتاع تلت مرات من ساعت ما بدأنا خالص روحت قايم وجبت زبي علي كسها وفضلت اضربه وهي تقولي يلا اقولها يلا ايه قالتلي ريحني قولتلها اعمل ايه يعني لاقيتها مسكتني ومكست ودني بتعضها وبتقولي نييييكنيييييي ريحنيييييي روحت راميها ودخلت زبي في كسها صوتت صويته احسن من بتاعت احمد موسي الشارع كله سمعها وفضلت انيك وانيك وانيك وهي تتأوه وتقولي ايوه ريحني انا لبوه قولتلها
عارف وفضلت علي الحال ده لحد ما كنت هنزل طلعت زبي وحطيته تاني بين بزازها وفضلت اطلع وانزل وهي كل ما زبي يقرب من بوقها تمصه لحد ما نزلت ونزلت اكتر من المره الاولانيه نمت جنبها عالسرير ولبني علي جسمها كله قومنا دخلنا نستحمي واحنا جوه بقي هيجت وفضلت اغسلها واغسل بزازها وشوفت طيزها روحت شاخر قولت مش هسيبها قالتلي هتعمل ايه قولتلها هنيك طيزك وده الي حصل فعلا طيزها كااانت حلوه نيك ونيكتها في طيزها ونزلت لبني علي طيزها وخلصنا الاستحمام وطلعنا لاقينا بنتها لاقيتها بتقولنا صباحيه مباركه يا عرايس اتاكدت ان هما مدبرين الموضوع ده اصلا وضحكت وكملت حياتي بنيكهم وبردوا مش بنيك اخوهم الخول ......
تحياتي ليكوا



قصتي جنس مع صحبت البيت الكبيرهقصص محارم الارشيفسكس افندينا جنرال نسوانجي سحاقياتسكس الشرموطه ايناس وجوزها مجدي كاملنسوانجي صور ملفايه/archive/index.php/t-471281.htmlقصص سكس مصوره danny dسكس يمنيه.comقصص ناكني عمي اخ ابي وفتح كسي site:bfchelovechek.ruقصص سكسية نيك لبوة يمنيةاه ونهادسکسیقصص سكس نسوانجي فتحية متسلسلة كاملة site:foto-randewu.ruادخلت لساني في فتحة طيزها الوردية/archive/index.php/t-95200.htmlقصص طلعت له كلوت من بتوعي يلبسه وبقى خول site:landsmb.ruصوراكساس لطيفهصور سكس نسوانجي مواضيع تحتوي الدالة خيانة قصص سكس المحلل والام/archive/index.php/t-215523.htmlتحميل سكس مترجم ينيك امصديقه وهي ونامهامي والضروف قصص سكس منيوكه site:bfchelovechek.ruقصص نيك عفاف من طيز قصص جنس دعك لي كسياجمل فديوهات السكسي عندكوم/archive/index.php/t-335910.htmlقصص نيك مدامنعمةﻗﺼﺺ ﺯﺏ ﺻﺎﺣﺒﻲ ﻇﺮﻁ ﺯﻭﺟﺘﻲصور البوم بشرى منتدى نسوانجى قصص سكس محارم شهوة امي خلاها تضعفجزارة نسونجيقصص سكس 8صورقصه سكس اخوتي في شقه مفروشهام احسان بين الذئاب قصص محارمقصص سكس نسوانجى محارم وحيد ومرات ابوهقصة بنت تبوس طيز عشيقهاتكبير زبون الولد بانيك الولد/showthread.php?t=417892/archive/index.php/t-532127.htmlغصص سكس لواط عاشق حليب الزب غصص سكسمحارم مثير ليليقصص سكس محارم الاراده تحميلصورسكس20ناكني أمام الطلاب في الفصلالدجال النصاب ينيك نيك ممتع تحرش ونيك كفرالشيختحميل قصص سكس مراهقة مع خالهااخو زوجي تركت نصف صدري مكشوف امام اخو زوجي قصة نيك متسلسلةقصه نيك في البارنيكنى فى طيزى جلعنى دلعنى ولعنىقصص جنس محارم الارشيفforums.neswangy.net البوم فاجرقصاص سكس الجديد من لكدة قصة اسمر ناكني وفتحني زنحي ارشيف قصص سكس صفحه 10قصص سكس مصوره ناروتو جديد نسوانجيسكس قصص منتديات خالتي في صنعاءXNXX قصص عرب مليف ماجدة/archive/index.php/t-500889.htmlقصص سكس حماتى الشرموطه نسوانجىنسوانجي الداله مدام/archive/index.php/t-368892.htmlقصص سكس في البيت/archive/index.php/f-15-p-92.htmlجيهان فتحي سكسمنتدى نسوانجي قصص لواطقصص مكتوبه سكس ازوج الديوث والفحل الاسود القواد منتديات نسوانجيمراتى لبوه ممرضه فى جده بزازها قصص تحررمتسلسلة انا ومرات خاليFather-in-Law at Home نسوانجيWww.hekayat.neek.walaa.comقصص سكس محارم تحرش بي وناكنيسكس محارم مترجم البيوت اسرار/archive/index.php/t-115605.htmlصور مثيره قصص سكسسكس نيك بنات أول٣قصص جنسيه مرام وعادل يمنيصور طياز غرقانه لبنقصص سكس محارم مصوره الام السمينه تتناك من ابنها الزنجي الجزوالاول