دخول

عرض كامل الموضوع : كل يوم حدوتة 5


معز 14
08-19-2013, 01:03 AM
طبعاً بعد اللى إكتشفته أنعام فى مذكرات رانيا إستغلت سناء ما حدث أفضل إستغلال فى إستعباد رانيا و كمان هددت أمها مجيدة بالفيديو اللى صورته و بعد ذلك توجهت لرانيا

الجزء الخامس
بعد المتعة التى حصلت عليها سناء مع مجيدة أصبحت هى الذراع المسيطر بالبيت فخرجت من عند مجيدة لتدخل غرفتها و تطمئن أمها أنعام و تعدها بالثأر لها و أثناء كلامهم نادت رانيا التى قدمت مسرعة
سناء : رانيا تعالى بسرعة
رانيا : حاضر يا سناء
و بعد دخول رانيا الغرفة أمسكتها سناء من شعرها قائلة : مش قلتلك مسميش سناء حاف
رانيا متألمة من المسكة : حاضر يا ست سناء
سناء : أيوة كدة شطورة يلا بئا بوسى رجل ستك أنعام و إستسمحيها تسامحك
فنزلت رانيا لتتخلص من الذل ظناً منها أنها النهاية و قبلت رأس و يد و أقدام ستها أنعام
رانيا: خلاص يا حماتى مسمحانى
سناء : هو بسهولة كده دا لسة بدرى هو انتى لسة شوفتى حاجة يلا يا بت تعالى لبسينى هدومى
و خلعت سناء الروب و بان جسمها كله لرانيا و أنعام
أنعام : إيه يا سناء إنتى عريانة كدة ليه
سناء : أصلى مش عارفة حرانة ليه
رانيا : فين هدومك يا سسست سناء
و هنا توجهت سناء لدولابها و أخرجت طقم داخلى مثير جداً و طلبت من رانيا تلبسهولها فخرجت أنعام و تركت سناء تؤدب رانيا فمدت رانيا يدها لتفتح الكلوت لسناء لتدخل قدمها و هنا أمسكت سناء برأس رانيا و دفعته نحو كسها الهائج فإشمأزت رانيا لما تفعل بها سناء
سناء : مالك يا بت دانتى حتى طيزك واسعة و صباعى بيغوض فيها إيه عمرك ما لحستى
رانيا بغضب : لا بئا لغاية كدة و كفاية
سناء بخبث : لو مش عاجبك يا روح أمك معرفش بئا مين اللى هيودى مذكراتك لعادل
رانيا و هى تضع عينها بالأرض : طب هى المرة دى و بس
سناء : لا يا روح أمك إنتى متتشرطيش هنا و كمان تسمعى كلامى همتعك هترفضى إنتى مش عارفة ولا هاااااااا
نزلت رانيا تمد طرف لسانها لكس سناء المحلوق بعناية فائقة لتتذوقه فذاقت طعمه المالح فتقدمت أكثر و بدأت تلحس بعناية بعد لحظات من ذوبان طعم كس سناء بفمها حتى بدأت تلحس بشراهة و تستلذ لما تفعل و تدخل لسانها داخل كس سناء بطريقة ألهبت سناء بقوة و جعلتها تنتفض بشدة و تؤدى بشهوتها لى لسان رانيا فنامت سناء على ظهرها و جذبت رانيا لتواعدها العذاب ويلات فخرجت رانيا باكية مما فعلت سناء بها و التى أكملت لبس ملابسها و بيجامتها البيضاء و كانت تظهر و ترسم مفاتنها بعناية
عندما عاد عادل من عمله وجد أمه خرجت من عزلتها أما رانيا فوجدها بغرفتهم و هى تبكى بحرقة فسألها فقالت له عن أمر مذكراتها و أنها وقعت فى يد سناء و من ساعتها سناء تذلها ضربا ً و إهانة فثار عادل لما سمع و خرج منادياً على سناء التى خرجت على صوته الغاضب
عادل : سناء سناء تعالى هنا بسرعة و كانت عينه تستشيط غضباً
سناء : فى إيه يا عادل و مالك عامل أزعرينة كدة
عادل : إنتى إيه اللى عملتيه مع رانيا مراتى
و هنا ضربها ألم خلاها صرخت و على صرختها إتلموا كلهم و حاولت نجلاء سحب سناء عنه لكنه تدخل و شد نجلاء من وسطها و سحب منها سناء و دخل بها غرفتها الخاصة و بدأ يضربها فعلاً و كانت تصرخ بشدة من قوة ضربه
سناء : كفاية يا عادل مش قادرة
عادل : هو انتى لسة شوفتى حاجة
سناء : هو انت كنت تعرف ايه اللى كتبته الهانم مراتك علينا يا أهبل
عادل : متشتميش و ورينى إيه اللى هى كتباه
و بالفعل أخرجت سناء مذكرات رانيا و عندما قرأها إستشاط و سكن قليلاً
عادل : حقك عليا يا سناء إنتى عارفة أن بحب رانيا أد إيه
سناء : طب وأنا يا عادل ولا خلاص
عادل : دا كلام برضوا يا سناء هو أنا أقدر أستغنى عنك دانتى أختى بس تعرفى يا بت يا سناء
سناء: إيه يا عادل
عادل : البت نجلاء دى جسمها صاروخ
سناء : إيه مش كفاية أمها و أختها
عادل : كفاية إيه يا هبلة البت دى لازم أطولها علشان نبئى كاسرين عنيها و بالطريقة دى تعمل اللى احنا عاوزينه
سناء : طب و هتعمل ايه مع امها
عادل : أمهاااااااا أهو مكان ما كانت أمها لازم نسحبها
سناء : بسيطة أنا أخدها معايا مشوار قريب من بيتهم و إحنا راجعين نعدى من أمام بيتهم فهتطلب تنزل تجيب حاجة و بالطريقة دى
عادل مقاطعاً : إنتى هبلة إزاى ينى يا سناء هغتصبها يعنى
سناء : أمال عاوز تعمل إيه
مش دلوقتى بس إنتى خفى على رانيا و كمان خليكى فى أمها أحسن
و بالفعل خرجوا من الأوضة و عادل بيبص لرانيا اللى كانت خايفة فدخل عادل الأوضة و نده لرانيا و أعطاها مذكراتها و ق****ا: إبئى حافظى على حاجتك يا هانم و إبئى أشطبى كمان الحاجات التافهة اللى بتعمل مشاكل دى
فإقتربت منه رانيا لتعانقه و تقبله بشدة و هى غير مصدقة موقف عادل
فكر عادل طويلاً فى كيفية الوصول لأخت رانيا التى كانت تذهب معه يوميا ليوصلها للجامعة لكن نجلاء كانت من النوع الطيب بسذاجة و كانت رغم ثقافتها إلا إنها بتخاف و بيتضحك عليها بسهولة

ايام وبنعشها
08-19-2013, 04:54 AM
بفيض من الحب والتقدير أتقدم لك
بخالص الشكر والامتنان على ما بذل من جهود
جبارة في هذا العمل الراااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااائع

mrla1000
08-19-2013, 02:57 PM
روعه يامعلم تسلم ايدك

hi4all
08-24-2013, 01:31 AM
مستنين بقالنا فتره كبيره لباقى اجزاء القصه غبت عنا كتير فينك

lordzeko
09-02-2013, 05:22 AM
:99::99::99::99::99::99::99::99::99 ::99::99::99::99::99::99::99:

superegy
09-05-2013, 01:37 AM
تسلم ايديك بجد اسلوبك جميل اتمنى تكمل بقى الجزء السادس لو هاتكمل واستمر

معز 14
09-05-2013, 08:13 PM
على فكرة كدة تمام القصة و أوعدكم الجاى أفضل بكثير لأنى قلت أنى أتخيل ما حدث بعد ذلك من قصة ليست قصتى

العميــد
10-18-2015, 06:05 AM
مشكور... ......مشكور.....................مشك ور.........مشكو ر
مشكور.............مشكور............ ..مشكور............... مشكور
مشكور........................مشكور ............................مشكور
مشكور... ................................... ............... .....مشكور
مشكور. ................................... ............... ...مشكور
مشكور.............................. ....... ......... مشكور



صور ساخنه للممثله حوريه فرغلي بزازها نار/archive/index.php/t-84326.htmlماما من الاحترام لكامل العهرشرموطه مسطورد ايمان/archive/index.php/t-208695.htmlقصص محارم من لارشيف بيت العائلةسكس محرم عمتي صونياarabnekقصص قصص نيك عشيقتي واختهاناك امي وفضحها وصرت لوطيصورنيك محارم تمتع وتلذذقصص نسوانجي الطالبة ونزار مدير المكتبةاخت زوجتي وولدها الخول ينيكهن قصص سكسقصص سكس محارم قديمه الأرشيفقصص جنسيه بحب الخرا من طيزهاأفﻻم سكس نيك زي النيك موت مصريبنت لبنانبة تصور جسمهامتسلسل كل الاجزاء سﻻح زوجةخالي الفتاكجعبات الذوق وهوةعريانصور مثيرة جداااجديدة ٢٠٢٠قصتي جنسية محارم مخزن "بقات" في فندق site:forum.lazest.ruسكس رحمه بنات بزقيازبار سمراء/archive/index.php/t-234925.htmlقصص عوالم سكسقصه سكس جنس خياليهسكس مع⁦راقيه اسمينه نييكقصص سكس بنات يمني الشاقي ينكني عندماصور قنص طياز محارمأمسك بظرها واتبادسكس اه اي اح اه مرات جاري واخت زوجتي سهام site:bfchelovechek.ruقصة سكس سوسو وميرواول صور سكسصور سكس ممثلات العرب نسونجيسكس محجبات لابسين فساتين سراياقصص سكس منتهى إلاثاره الأرشىف/archive/index.php/t-443662.html/archive/index.php/t-62050.html/archive/index.php/t-102586.htmlصور عاهرات عربيات سكس/archive/index.php/t-137188.html/archive/index.php/t-299857.htmlسكس مرهيق مغربي 14 صراخقصص.سكس.ونيك.راعية.site:landsmb.ru "الام"سكس عربى مدام مروة مع ابنه كريم/archive/index.php/t-7572.html/archive/index.php/t-477122.htmlقصص سحاق المدرسه واطالبه عرب نار site:bfchelovechek.ruالجديد من افلام سكسقصص سكس خرابيحكايات جنسيه رحله كفاحي كاملهقصص محارم زوجة الاخ يمني/archive/index.php/t-206729.htmlقصه حكايتي من وقت طفولتي نسوانجيقصص معرص قرني مراتي طيزى تعشق الزبر واللبنصورة سكس لابن لي مرةخالو قصص حقيقيةبزازناضجهقصةنيك حضرميسات مطلقه تنتاك من جارهاقصص سكس اه حلو يا عمو بس بوجعقصص نيك في البوتيكقصص سكس مع أم صديقي الخمسينيه في بيتها وهي بترقصقصة نيك الهانم واخوها site:bfchelovechek.ruاه يا طيزينيك طيزب نيك قحبتك نكني بالطيز مدوناتقصص نسوانجي العنف القوي متسلسلهشرميط رفعات كرعني قصص سكس أغتصاب جماعي وفتح بكارهقصص سكس تحرشت في منقبه في سوق خضارWww.hekayat.jenseya.madame.jamila.comسكس عربي طالبه مع الاستاذ في الجامعه قفش بزاز ونيكقصة إلحس فرجيصوراكساس بنات مراهقات عذارا حاميات مزز بنات دثقاقةجنسية/archive/index.php/t-457322.htmlقصص سكس كلبتي وخادمتيشعار تحياتي في زافافأفلام سكس العرب مترجم عربي عربده محجبات مثير بعد الطلاق/archive/index.php/t-288221.htmlسكس تبادل بناتPorn momHD ودياثهسكس نوع خاصمنتدى نسوانجيانيك اختي وتخبر صديقتا نسوانجينيك جنود امريكانﻗﺼﺺ ﺳﻜﺲ ﻣﺘﺴﻠﺴﻞ ﺫﻛﻮﺭ ﺳﻮﺍﻟﺐ ﺍﺑﻮﻱ ﺑﻨﻴﻜﻨﻲ ﻭﻳﺨﻠﻴﻨﻲ ﺧﻮﻝ ﻣﺘحب نيك طيظتصوير سري مصري مع مرات اخوهروايات neswangyقالتلي قصص سكس متسلسلهAnik Omi, but the strength of her, she takes a shower, sexسكس محارم الثوره السوريهطيزي اغرت وجننت زوجيقصة شرموطة متناكة كلام كتيرصور أقدام هيفاء وهبي من المنتدياتصور سكس بنات وسط البلدقصص سكس في الملعب مصورهقصص سكس متسلسله دياثه وتعريص ومنتاكين site:foto-randewu.ru